2010. június 12., szombat

Idézetek - Az alvásról

Az embernek ebben a melegben semmi máshoz nincs kedve csak aludni! Fullasztó a meleg, megöl a fáradtság. Mivel láttam, hogy sokan szeretik az idézeteket, most az álomról és az alvásról gyűjtöttem pár idézetet! Olvasgassatok!

Egy napszak alatt tudok változni. Felébredek, vagyok ez a személy. Aztán, amikor aludni megyek, már biztosan tudom, hogy másvalaki vagyok. Legtöbbször nem tudom, ki vagyok. Mintha ott lenne a tegnap, a ma és a holnap, mind egy szobában.

Bob Dylan életei c. film

Én azt tartom, aki megmondja az igazat, akár jó, akár rossz, akár csúnya, az nyugodtan alhat, és én aludni szeretek écaka. A többi a jóisten dolga.

Móricz Zsigmond

A párna néma jósnő, és a dolgokra egyet aludni többet ér,
mint álmatlanul hánykolódni miattuk.




Hogy jól tudjon ön aludni, szépen bekötjük a szemeit, s ha mégsem tudna ön elaludni, kezdje el magában a kétszerkettőt mondani: én is mindig úgy teszek, s mire a hétszerhéthez érek, inkább elalszom, mint hogy kitaláljam.

Jókai Mór


Boldogok, akik mentség keresése nélkül tudnak pihenni és aludni, mert mosolyogva ébrednek fel és örömmel indulnak útjukra.

Gyökössy Endre

Amikor az ember eltörődött és aludni kíván, úgy tűnik fel neki, hogy a természet is ugyanolyan állapotban van.

Anton Pavlovics Csehov

Jövőd álmaidtól függ. Ne vesztegesd hát az időt, menj aludni!

Michel Gérard Joseph Colucci

Aggódtam, hogy túl rémült leszek ettől a közelségtől, hogy aludni tudjak, de a meleg, biztonságos érzés, hogy ott van mellettem, segít elaludni.

Alyson Noel

Akár lehetnél rohadtul dühös is, hogy mindez így történt. Káromkodhatnál, átkozhatnád a sorsot. De ha egyszer ott vagy a végen, akkor már csak aludni vágysz.

Benjamin Button különös élete c. film






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése