2010. augusztus 13., péntek

Muse a SZIGETEN, de sajnos nélkülem

Mikor először megláttam, hogy jönnek Magyarországra, nem is hittem a szememnek.
Aztán utána néztem a programban, és szomorúan láttam, hogy vasárnap lesznek és én akkor már nem leszek itthon. Egész jövő héten Pécsen tartózkodom, szintén a kórussal, és mivel vasárnap megyünk, még szóba sem jöhetett a SZIGET.

Pedig életemben először tényleg el akartam menni rá. Eddig még soha nem akartam semmi miatt ennyire.
Most azért, hogy kárpótoljam magam és feldobjam azt, aki szereti a Muse zenéit, válogattam a kedvenceimből egy két érdekes gyöngyszemet.

Sign for absolution
Elsőnek egy érzelmesebb, lassabb számot. Számomra ez a tökéletes MUSE ballada. Ez egy régebbi koncertfelvétel, de Bellamy itt különlegesen érzelmesen énekel. Imádom.
Egy időben ez volt az altatódalom.



Unintended
Szintén egy másik lassabb. De nagyon szép, akusztikus kísérettel, kicsit eltér a szokásostól. Hallgassátok.



Map of the problematic
És, hogy ne csak szomorkodjunk, itt van két pörgősebb. Ez abban a bizonyos Abbe Road-i stúdióban készült, ahonnan annyi csoda származik. Ezt azért szeretem, mert sokat mutatják a hangszereket, és a gitárjaik rabja vagyok.



Knights of Cydonia
És egy kis Cowboyos, lovaglós... Bár a klipje is nagyon jó, de ez egy energikus koncertfelvétel. Inkább e mellett döntöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése