2010. szeptember 12., vasárnap

20 év - idézetek a születésnapról

Mi van akkor, ha az ember betölti a 20 évet? Már nem vagy 18, de még középkorú sem. Ezek a legszebb éveink, és azzal, hogy ma betöltöttem a 20-at a világ nem mozdult ki a helyéről. Ugyan azt teszem, mint tegnap, ugyan azt veszem fel, amit tegnap... csak az idő telik felettem, és nem változtam.
De egy barátnőm szerint, attól hogy a 20 és a halál közé léptem, még jól tartom magam. :-d
Ajándékba kaptam ezt az orchideát


Most ebből az alkalomból szülinappal kapcsolatos idézeteket kerestem.

Évente legalább egyszer kívánhatunk valamit a szülinapi gyertyák fölött. Egyesek többet is bevetnek. Szempillákat, szökőkutakat, szerencsecsillagot, és néhanap egy ilyen kívánság valósággá válik. És aztán? Olyan jó, mint gondoltuk? Sütkérezünk a boldogság meleg fényében? Vagy csak ráébredünk, hogy még hosszú a be nem teljesült kívánságaink listája?

Grace klinika c. film


A születésnap az ember legbensőbb magánügye. Pláne, ha női ember az illető! Saját gyérülő hajad, hulló fogad, hanyatló látásod kössön le! Az én születésnapom rajtam kívül kizárólag a gerontológusomra tartozik!

Vavyan Fable

Születni és meghalni lehet egy nap alatt - de élni nem.

Karinthy Frigyes


Te sosem fogsz megöregedni. Az élet lassan elvonul majd az arcod fölött, ennyi lesz, semmi több, és te attól még szebb leszel. Öreg csak az, aki már nem érez semmit.

Erich Maria Remarque


Olyan nincs, hogy életkor. Az öregedéshez a naptárnak nem sok köze van.

Vavyan Fable

Ne éveket adjunk az életnek, hanem életet az éveknek.

Lomb Kató

Olyan fiatal vagy, mint reményeid, olyan öreg, mint a kétségeid. Olyan fiatal, mint önbizalmad, olyan öreg, mint félelmeid. Fiatal, mint a hited, öreg, mint a csüggedésed.

Albert Schweitzer


De erre egy csillag táncra perdült, s az alatt születtem én.

William Shakespeare


Mikor múlik el a gyerekkor? S mikor az ifjúság? S az élet? Észre se venni.
Kétszer leshettem csak meg a pillanatot, mikor a szirom elhagyja helyét s a földre perdül. S tulipán volt mind a két virág és mind a kettő fehér.

Radnóti Miklós


Torták, rózsák, égő gyertyák,
s néhány szívből jövő kívánság -
Ha elmúltál már ennyi meg ennyi,
nem kell azt úgy a szívedre venni.

LGT

Onnan tudod, hogy megöregedtél, hogy a gyertyák már többe kerülnek, mint maga a torta.

Bob Hope


Minden életkornak megvannak a maga örömei, de ezeket sajnos mindig megkésve ismerjük fel.

Pablo Picasso


Nem az a fontos, hogy meddig élünk,
Hogy meddig lobog vérünk,
Hogy csókot meddig kérünk és adunk,
Hanem az, hogy volt egy napunk,
Amiért érdemes volt élni.

Ady Endre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése