2011. július 22., péntek

Füvekről és nyúlpörköltről

Ez a nagy helyzet.

Mandulagyulladásom van a nyár közepén, ami egyrészről baromi fájdalmas, mert alig tudok nyelni, másrészről bosszantó, hogy a szabadidőmben, és nem iskola alatt, és a láz miatt nem tudok olvasni.

Mivel most józanabb perceim vannak, úgy döntöttem, megosztom 4 napos tapasztalataimat mikkel kísérleteztem:

1. Kedden kezdődött, lázzal és fejfájással, akkor még csak napszúrásnak gondoltam.
Jött a tea, meg a Propolis cseppek (Virágok porzójából nyerik, immunrendszer erősítő, de bűn keserű), meg a háztartási keksz.

2. Aztán éjjel a kis vizes törcsi, keksz, és még mindig tea, váltakozva, mindenféle lázcsillapítókkal.
Hogy a főcímben említett füvekről is szó essen, ittam KAMILLA teát, mert mint tudjuk, az gyulladáscsökkentő. Ráküldtem egy kis C-vitamint is, mikor elkezdtem köhögni, és éreztem, hogy ebből nagyobb baj lesz.

3. Dinnye és barack, mert kell a gyümölcs, sok sok, bár mar, mint a fene (Éljen a gyümölcssav a fájós toroknak). Akkor már kicsit ettem mást is, de keveset ittam, és a lázam, csak minden este, és délután visszajött. Ez már nem napszúrás, világosodtam meg. xd Éjszaka rántott húsról, és meg pörkörtről álmodtam, nappal meg alig ment le valami a torkomon, mert minden nyelés fájt. Ez olyan.... kínzás. Főleg egy hobbit fajta embernek, aki imád enni, és enne is, ha tudna...

4. Végül sok borogatás, és egy kis felépülés után hazajöttem Szegedről a háziorvoshoz, mert 4 napig kúráltam, de ha már máshogy nem megy... Sikeresen megismerkedtem a falu új doktor nőjével, ( bár inkább örültem volna, ha ez a találkozás nem ilyen okból jön létre.)

Elköszönéskor kaptam 3 szép receptet ( egy antibiotikumról, és két köptetőről) melléjük pár jótanáccsal, meg egy szidással, hogy menjek el előbb orvoshoz, ha bajom van...

Pedig az ember előbb próbálkozik... mindennel. Azt mondják, ne rohanjunk mindennel orvoshoz. Akkor meg mit kellett volna tenni? Költői kérdés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése