2011. szeptember 18., vasárnap

Pittacus Lore : A negyedik

Hát, régen volt, hogy ennyire szenvedtem egy könnyvel.

Az alaptörténet :  SPOILEREKET TARTALMAZ!
Pittacus Lore a Lorieni Bölcsek bölcse. Tizenkét éve él a Földön, készül a bolygó sorsát meghatározó, mindent eldöntő háborúra. Tartózkodási helye ismeretlen. A Lorienről érkeztünk a Földre. Tizenkét évvel ezelőtt. Úgy nézünk ki, mint ti. Ugyanazt a nyelvet beszéljük. Köztetek élünk. De másmilyenek vagyunk. Olyan hatalommal rendelkezünk, amiről nem is álmodhattok. Elképzelni sem tudjátok, milyen erősek és gyorsak vagyunk. Hozzánk hasonló szuperhősökkel eddig csak filmekben vagy képregényekben találkozhattatok, de mi valóban létezünk.

9 fiatal  idegen érkezett a Földre tanítóikkal, és egyesével végzik ki őket sorjában ellenségeik, a Mogadoriak, melyek előző bolygójukat, a Lorient is elpusztították. Hármat már megöltek, most jön 'John', a Negyedik! Egy új kisvárosba költöznek, ahol megismerkedik a lehetséges nagy Ő-vel,és a helyzet veszélyessé váltával eldönti, hogy marad, és megvédi, ami fontos neki.

Mint mostanában mindig, megint a filmet láttam előbb. Akkor nagyon megtetszett az alaptörténet, és meg is vettem a könyvet jegyzettámogatásból.
 Eltérések...
Aztán elkezdtem, de tévedés ne essék, a film rettentően eltér a könyvtől. Nyilván a könyv itt is részletesebb, leírja a tanulási folyamatot, és sokkal érdekesebb itt, hogyan alakulnak ki Negyedik tálentuma. Rengeteg helyen máshogy mondják a neveket, embereket.

Pozitívumai: A részlet leírások, és Negyedik álmai a Lorienről, mert ez teljesen kimaradt a filmből!!!!!!!!
 Negyedik Talentumainak pontos kialakulása, leírása, edzése. 

Kedvenc szereplőm : Bernie Kosar <3

Negatívumai : Számomra iszonyatosan nehéz volt olvasni. Lehet hogy azért nem ragadott meg, mert ismertem az alaptörténetet, de lassan haladtam (rossz tördelés, tömör, kisbetűs, teli oldalak), nagyon könnyen le tudtam tenni, és a Moly.hu látható intervallum is mutatja, mióta küzdök vele.

Ritkán adok fel könyvet, de az utolsó 10 oldalra még nem vettem rá magam. El fogom olvasni, de csak ha nagyon ráérek.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése