2010. január 19., kedd

Szerzeményeim

Saját tervezésű converse cipő



Egyik ismerősöm blogján leltem a honlapra, ahol te is megtervezheted a saját stílusú Converse cipődet. Mindent összeállíthatsz rajta, színét, mintáját és ha van elég pénzed le is gyártathatod magadnak:-) (68$, átszámítva kb 13000 ft)


De mivel én kevésbé vagyok a divat híve, rabja, így csak megterveztem a sajátomat. nagyon jóók a leveles minták.




Aki szeretne próbálkozni kirakom a kedvenc lapok közé.



Cullen címeres nyaklánc





Nyáron az egyik legkedvesebb szerzeményem ez a Cullen család címere alapján készült nyaklánc. Az egyik nagyon kedves barátom (Gábor) készíttette nekem meglepetésként, és nagyon megörültem neki, mikor egyzsercsak előállt vele.

Ezúton is nagyon köszönöm neki mégegyszer!!!!!

A Twilight Saga első részében a család minden tagja viseli valamilyen formában a címert.

A fiúk ( Emmett, Jasper, Edward) egy-egy fekete csuklópánton, Rosalie( a szőke szépség) a nyakában egy hosszú láncon, Alice (a fekete bohókás) egy selyemszalagon a nyakában, A családfők (Carlile és Esme ) pedig gyűrűjükben.




A címeren 3 jelkép található:
KÉZ
Jelentése: hit, remény



OROSZLÁN
Jelentése: erő, bátorság



3 LÓHERE
Jelentése: szerencse, öröklét szimbóluma



És itt egy kép róla:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése