2010. október 29., péntek

Idézetek az utazásról


A múlt hétvégén Bécsbe utaztam. Az énekkarnak és a barátaimnak köszönhetően rengeteget utazom, busszal, vonattal, tömegközlekedéssel.

Most az utazásról válogattam össze idézeteket, amit a Bécsben készült képeimmel spékelek meg... Olvasgassatok.
A repülőgépes utazás a természet eszköze arra, hogy úgy nézzél ki, mint az útlevélfotód.
Al Gore


Senki nem visz emlékbe semmit olyan helyről, ahová még el akar látogatni.
Alyson Noe

Gyakran éreztem, hogy nekem abban telnék gyönyörűségem, ha mindig mehetnék, egyenest, az orrom után, anélkül, hogy tudnám, hová, anélkül, hogy bárki nyugtalankodnék miatta, és ha mindig új országokat látnék. Én soha sehol sem vagyok igazán, és azt hiszem: máshol mindig jobb lenne, mint ott, ahol vagyok.
Charles Baudelaire

Hinni annyi, mint nem tudni biztosan, hová, de mégis menni - bizalommal. Egy utazás térkép nélkül.
Frederick Buechner


Örökké városok, célok, életkorok és változások között haladsz.
Márai Sándor

Az emberek állandóan valami boldogságot, valami érdekeset várnak, valamilyen örömről, eseményről ábrándoznak. Ezért vonzó az utazás is. Azután a szabadság, a távolság... az újszerűség, amely mindig ünnepi, fokozza az életörömöt, márpedig mind erre vágyunk, ezt keressük, minden erős érzésben.
Ivan Alekszejevics Bunyin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése