2011. április 19., kedd

A Könyvfesztiválon jártam. Egy nap a Könyvparadicsomban


Gyönyörű és nagyon hideg vasárnap reggel volt, mikor elindultam a 7 05-kor induló vonattal ápr. 17-én a Könyvfesztivál utolsó napjára.
Telve csillogó szemekkel, új vágyakkal, és a csodát várva, akár egy gyerek, aki a hátad mögé rejtett kezed tartalmáért sóvárog.



Miután sikeresen összeszedtem a vörös üstökű Esztit Monoron, már vidáman csevegve robogtunk a Millenáris park felé.4-6 -os és egy kis séta után végre megérkeztünk a Parkba, ahol elköszöntem Esztitől, aki csatlakozott Adriékhoz (Spirit Bliss).




És enyém volt a délelőtt... És a könyvek, térképek, minden formában, színben, méretben. Külföldi, és magyar, felnőtt, tudományos és gyerekkönyv.
A könyvmolyképző standjánál találkoztam Budai Renivel (későbbi Könyvkeresztanyánkkal, aki már korábban feltérképezte a labirintus szerű könyvrengeteget), aki hú társam és segítőm volt az első egy órában a könyveim megvásárlásánál.
5 könyvet vettem, (volt olyan is, amit 500 Ft ért, az eredeti 2000 helyett; tehát tessék kilátogatni, mert nagy kedvezmények vannak).

A mellett, hogy az emebr felfedezheti a rengeteg könyvet, dedikáltathat is. Én így tettem Kányádi Sándor bácsival is, kinek verseit édesanyám kedveli, de újonnan megjelent Mackós meséit saját magam is nagyon megszeretettem.


Majd kis, facebookon már jól összeszokott bandák összeverődött a Könyvmoly standjánál, először Benina, majd Spirit Bliss, majd Szurovecz Kitti dedikálására.
És miután mindenki kinézegette, és gyönyörködte és levásárolta maradék pénzét, a ragyogó, gyönyörűséges napsütésben kiültünk a parkba, hogy a zöld fűben élvezzük új szerzeményeink illatát, hangosan, néha sikongatva felnevessünk, egy -egy könyv láttán, vagy hallatán, és megvitassuk kedvenc sorozataink, karaktereink.
Végül jött a felolvasás Spirit 2. könyvéből, melyet mind nagyon kíváncsian, tanakodva és elméletekkel telve vártunk. Izgalmasnak ígérkezik...

A felolvasás végén, délután szaladtunk még vissza a délutáni dedikálásokra, és itt volt szerencsém végre személyesen is megismerni pár szó erejéig Soma Mamagésát, kinek vidám, mosolygós kisugárzása önkéntelenül is átragad az emberre:-) Meg is kaptam tőle a magamét.
De emlékezetes marad a találkozás. Majd a 17 00 felé egy tucatnyi lány indult el a Park kijárata felé, rengeteg élménnyel. Csodás nap volt, csodás emberekkel és élményekkel... és az 5 könyv megmarad. Mindig ti juttok majd eszembe róluk:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése