2015. augusztus 31., hétfő

Szülinapos Nyereményjáték!

Sziasztok!

Mivel a blognak most nincs nagy szülinapja, így az én szülinapomhoz kapcsolódóan hirdetek játékot. Sokat gondolkoztam rajta, hogy mi lenne jó, de úgy döntöttem, hogy most rátok leszek kíváncsi, és ezért megküzdöttem a Rafflecopter dobozzal. Ne féljetek, nem lesz nehéz, nem kell sokat agyalni, csak kicsit olvasni, és leírni a gondolataitokat,  szerintem megéri :-D

Három feladatot kellene teljesíteni:
1. Lájkolni a könyves blog Facebook oldalát, ezt: https://www.facebook.com/aranymag.olvas

2. Kíváncsi vagyok rátok, ti miket olvastok, mi tetszett a legjobban, miért? Ezt kell majd beírni a második rublikába, és jó hír, hogy ez  a pont naponta ismételhető, amivel sok sok plusz pontot tudtok szerezni.

3. Végül szeretném, ha kicsit szétnéznétek a blogon és együtt nosztalgiáznánk. Elég sok poszt született most a nyáron (augusztusban épp 11), ezért kicsit nézelődjetek, olvasgassatok, és írjátok meg nekem, melyik poszt tetszett a nyáron legjobban. Azért nem írok hónapot, mert ha találtok régebbi hónapok között is, az is játszik. :-D

És hogy mit nyerhettek mindezzel? 

Két nyertest hirdetek, egy-egy  egyedi, igény szerint készült üveglapos ékszerért (nyakláncot medállal, vagy könyvjelzőt), amelyiket a két nyertes választja, olyan mintával, amit szeretnének. Viszont sajnos csak magyarországi címre tudok postázni, mert ajánlva adnám fel a csomagot, és az külföldre nem megy. Ne haragudjatok:-(



Ha bármi kérdés felmerül, írjatok, kérdezzetek bátran, igyekszem válaszolni.
Mindenkinek jó játékot, sok jó olvasnivalót kívánok! Hajrá!

a Rafflecopter giveaway

6 megjegyzés:

  1. a második rublikába mit kellene írni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak a könyvnek a szerzőjét és a címét, amit legutoljára olvastál, és pár szót, mondatot róla, miért tetszett. Kíváncsi vagyok, miket olvastok :-D

      Törlés
  2. az utolsohoz a poszt címét írjam vagy bemásoljam a linkjét? előre is koszi a választ:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább a címét, de mind a kettőből be tudom azonosítani. Esetleg még a hónapot! Jó játékot!

      Törlés
  3. hányszor lehet a második rublikába írni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól állítottam be, akkor elvileg oda minden nap :-D

      Törlés