2010. július 7., szerda

Helyzetjelentés, és hírek

Először is: El kell mondanom, hogy tegnap délben (kedd) láttam végre az Eclipset, és hát mondjuk úgy, még a hatása alatt vagyok. Mihelyt kicsit összeszedtem a gondolataimat, írok egy hosszabb lélegzetvételű beszámolót.
2. Ennek köszönhetően megjött az ihletem a 9. fejezethez az Utazás a boldogság ficemhez, így ha ma vagy holnap össze tudom hozni, és Anett ki tudja javítani még a héten lesz friss, és persze a játék végeredménye.

Itt jelezném, hogy nagyon
szomorú vagyok, mert bár látom, hogy mostmár több mint 20 -an -30-an olvassátok állandóan az írásomat, mégis nagyon kevés visszajelzést kapok!!!! Azért írtam ki a játékot is, hátha ezzel ösztönző leszek, és persze szeretném megmozgatni a fantáziátokat. Szóval arra kérem minden olvasót, aki a fejezeteket olvassa, szánjon rám egy pár percet hagyjon egy pár sort. Nem kell nagyon bőven kifejteni, de nagyon boldoggá tennétek vele. És persze a játékban is részt vennétek vele!!!

3. Akit érint és érdekel, meg persze olvasna tőlem más fajta írásokat, akkor ide is kiírom, hogy végre frissítettem az ALBLOGOMAT, így felkerült a 4. fejezet a Testem Börtönéből.
Ott is várom véleményeiteket, és lehet szavazni egy új karakterről.

Itt elérhetitek: http://www.aranymag.blogspot.com/

Jó olvasgatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése