2011. március 21., hétfő

Idézetek : tavaszra

Igen, szánom bánom, nagyon régen nem írtam.
De most jelen aktualitással összeszedtem néhány idézetet a tavaszról. Legyen jó kedvünk, várjuk reménnyel és vidámsággal a tavaszt! Én azzal várom:-D

Lehetséges, hogy ma egy csalódás miatt levert vagy, elborít a szomorúság, vagy a halálra gondolsz. Ilyenkor tél van, de készülj a tavaszra.Jean Vanier

Ezt a rózsát én rajzoltam. Ilyeneknek kellene lennie mindenhol.

Jó néha sötétben a Holdat nézni,
hosszan egy távoli csillagot igézni,
jó néha fázni, a semmin elmélázni,
tavaszi esőben olykor bőrig ázni,
tele szájjal enni, hangosan szeretni,
jó néha magamat csak úgy elnevetni,
sírni, ha fáj, remegni, ha félek,
olyan jó néha érezni, hogy élek.

Anna and the barbies


Az vagy nekem, mint testnek a kenyér
a tavaszi zápor fűszere a földnek;
lelkem miattad örök harcban él,
mint a fösvény, kit pénze gondja öl meg.

William Shakespeare


- A tavasznak sem mondhatjuk: "Remélem, hogy hamar jössz, és sokáig maradsz." Csak azt mondhatjuk: "Gyere, ajándékozz meg a reménnyel, és maradj, ameddig tudsz."Paulo Coelho

Biztos lehetsz benne, hogy mindig lesz tavasz, s a folyó újra folyni fog, amikor felenged a fagy.Ernest Hemingway


Minden tél szívében rejtezik egy vibráló tavasz, és minden éj leple mögött ott vár egy mosolygós hajnal.Kahlil Gibran

A nők mosolya elfelejteti, hogy a tavasz rövid.Li Taj-po

A Tavasz kiszabadítja a virágokat, hogy színesre fessék a nevető földet.Reginald Heber

Ha egyszer tavasz akar lenni: az összes jégpáncélok hiába erőlködnek és tiltakoznak.Juhász Gyula

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése