2013. május 17., péntek

Kirándulás erre arra, kutatás Kecskeméten

Igen, rettentően elvesztem, ami többek között a 800 beadandónak volt köszönhető (wordben kb. 150 oldal, és 4 ppt, viccen kívül), de most egy kis nyugi van, így megpróbálok minden fontosról írni pár szösszenetet.

Szóval, többek között kutatási munkák miatt sokat utazgattam a délvidéken, így először Kecskemétre, majd Kiskunfélegyházára mentem.
Kecskeméten két célom volt, a Megye levéltár meglátogatása (igen, arról is írnom kellett), és hát elmentünk jegyzetet gyűjteni, majd másodszorra várost néztünk, harmadszorra a Károli Gáspár Református Egyetem földszintjén néztük meg az ásvány és Ráday Gedeon múzeumot (mivel hogy egy másik órára meg róla írtam.)
Az idő jó volt, ettünk fagyit, finomat, de kutattunk is sokat. Íme egy kis képes kedvcsináló, menjetek minél többen Kecskemétre, gyönyörű város!
A Bács -Kiskun Megyei Levéltár főépülete a Klapka utcában:-D 

A Főtér a Cifra palotával. 

Kazettás, festett mennyezet részlet a Ráday Múzeumban

Ráday Gedeon édesanyjának, Klárának Ruhája, ami t a Múzeum készíttetett a Múzeumok éjszakájára.
Nagyon szép, és hiteles is:-D 

A egyetem homlokzata, ahol a múzeum található. 

Egy méltán híres kecskeméti épület, a Cifra palota:-D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése