2013. május 17., péntek

Shadowhunter őrület

Engem is elkapott a film, a City of Bones, avagy a Csontváros előszele. Mivel a könyvek nagy részét már olvastam, képben vagyok a történettel, ám most a film látványtervei és trailere alapján a nephilimek által a testükön hordott rúnák tetszettek meg nagyon.

Több rajongó is készít ékszereket, (nyakláncot, karkötőt) a film rúnáiból, és egy kis kikapcsolódás gyanánt én is nekiálltam. Az alapanyag hőre keményedő gyurma, eszköznek kés és fogpiszkáló. Az anyagot könnyű formázni, miután elkészült a mű, utána max 130 fokon ki kell sütni őket sütőben is.

Szóval a késztermék:

Az a szárnyas, ami többször szerepel, az angyali erő rúna, mellette a kacskaringós pedig egy parabatai jel, amit két barát kap, akik összetartoznak. 

Itt egy rendes táblázat a könyvben említett és a filmben is megjelenő rúnákról, ilyenek megtalálhatók az írónő Cassandra Clare honlapján is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése