2013. október 2., szerda

A könyvtolvaj - Jön a film!!

Nem is olyan régen értesültem róla, hogy Mark Zusak könyvéből film is készül. Pár hónapja olvastam, és elég mély benyomást tett rám, a beszámolómat róla itt olvashatjátok a rövid történettel együtt. A német nyelvvizsgára készültem, német témájú könyvet kerestem, és találtam is benne sok szép német mondatot.:-D

De a lényeg a lényeg, nagyon megfogott, érdekes volt az elbeszélésmódja, és amiről mesélt.

Akkor elképzeltem, milyen lenne filmen, hogy mesélne a halál (erre nagyon kíváncsi vagyok, hogy bele merik -e tenni narrátorként) és láss csodát, most megtaláltam az adatlapját az IMdb-n.

Várható bemutatási időpont : 2013 november (majd kiderül itthon mikor)

A szereplőgárda is remek, nekem tetszik a lány, akit Lieselnek választottak.
Bár Hansot én fiatalabbnak képzeltem az olvasáskor, Geoffrey Rush biztosan jó Hans lesz. Ezt ígéri a trailer is:


Szóval, míg a Hobbit 2 részére várunk, lesz mit nézni. Nagyon régen érintette meg ennyire a szívemet valami, zokogtam a könyv végén, nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt vissza tudja -e adni majd a film is:-D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése