2015. szeptember 27., vasárnap

Egy kis összefoglaló (és könyvajánló) a nyereményjátékról

Először megint meg kell köszönnöm, hogy ilyen sokan játszottatok. Nekem nagy élmény volt, mert sokan írtatok nagyon jó könyvajánlatokat, nektek meg talán azért, mert találhattatok olyan posztot a blogon, ami érdekelt titeket.

Mivel most hétvégén tudtam rá időt szakítani, hogy minden átnézzek a táblázatban, most jön erről egy kis összefoglaló.

Melyik poszt tetszett nektek: 

Itt elég sok és vegyes volt a felhozatal, a szám azt jelenti utána mennyien írtátok, rákattintva meg is nézhetitek őket:



Ami viszont még érdekesebb, amit ti ajánlottatok nekem. Párat már én is olvastam ezek közül, de voltak újak. Ha olvastam és már írtam is itt róla a blogon, akkor linkelve megtaláljátok, és beleolvashattok, a többit pedig felírtam magamnak a listámra. Jöttetek egy páran az Árnyvadász oldalról, láttam azt is.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése