2017. április 21., péntek

Könyvfesztivál előtt...

Mivel holnap indulunk, és a lehetőségek száma végtelen, a pénztárcám pedig szűkös, igyekeztem még ma gyorsan a holnapi indulás előtt magamnak is letisztázni miket szeretnék beszerezni, vagy most utólag (régebbi megjelenéseket) online nagy kedvezménnyel, pl. a Book24-es 30 %  -os áron, vagy pedig a könyvfeszten az új megjelenéseket is számba veszem, amire a fogam fáj. Lássuk.

Könyvmolyképző:
Csendes Nóra: Zápor utca (olvastam, de még nincs meg)
Colleen Hoover: Maybe Someday (nagyon szemezek ezzel- Egy nap talán, most jelenik meg)
Cassandra Clare: Éjfél kisasszony (még nem olvastam, nem rég jelent meg)

Fumax:
Anthony Ryan: A vér éneke 1. (Már olvastam, csak meg kéne venni)
Sarah Andersen: Puha Boldog Puffancs (képregény, az elsőt olvastam, szerettem)

Gabo: 
Mary E Pearson: Fennmaradottak trilógia (Az árulás csókja, Az árulás szíve, Az árulás szépsége, a harmadik most jelent meg)
Brian Staveley: A császár pengéi, 1. A tűz kegyelme


És általában amiből a probléma adódik, az az, amit ott helyben látok meg, és rabul ejt. E mellett persze viszek fel olyanokat is, amiket most szeretnék dedikáltatni, például Spirit Blissel a Szemet,
 On Sai Esővágy antológiáját, Szurovecz Kittivel a Hópelyhek a válladont.
Csendes Nóra, ha minden igaz vasárnap dedikál, remélem egyszer még vele is lesz szerencsém összefutni.

Ha pedig előadás, a fenti listából is látszik, hogy a Sci-fi, fantasy igencsak a szívem csücske, így ez az előadás szupernek tűnik holnapra:
Supka Géza terem: 12 30-14.00
Beszélgetés a kortárs science fiction- és fantasy irodalomról
Résztvevők: Kleinheincz Csilla (GABO), Németh Vladimir (Fumax) és Velkei Zoltán (Agave Könyvek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése