2010. április 7., szerda

Új, saját hátterek Twilight / Bel Ami

Amíg várjátok a következő fejezetet, felrakom az általam készített háttereket. Van Alkonyatos és Bel Ami-s is, most volt egy kis időm kísérletezni. Még messze vagyok a jótól, de próbálkozom. Véleményeket kommentben szivesen fogadok:-)
A bal felső képen pont a dublőre, Szabolcs is látszik, érdekes kép. Ezek a kedvenc jeleneteim, Meg azért tettem bele egy lovaskocsit is pacikkal, mert hát a hangulat mégiscsak korhű.



Ezt is én készítettem, valamiért jobban szeretem ha a hold megjelenik a háttérben. Sajnos az eredeti hivatalos plakátról ezt kihagyták:-(

És végül ez a kis kedvencem:-) Több fotósorozatból összeválogatva, a két halványított direkt azért, a Alice/Jasper és Rosalie/Emmett kép nagyon kevés van, pedig én őket is nagyon szeretem. Azért örültem meg nagyon mikor megláttam ezeket a képeket:-)


A fejezeten még javítgatunk és átírok egy-két dolgot, talán holnap, holnapután érkezik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése