2010. május 25., kedd

MUSE - Neutron Star Collision (Love Is Forever) [OFFICIAL VIDEO] és hírek

Sajnálom ezt nem hagyhattam ki!!!

Most jelent meg a a Muse legújabb klipje, ami, mint sokan tudjuk, az Eclipse- Napfogyatkozás hivatalos filmzenéje is egyben!!!!!!!
A banda eddig minden számhoz írt egy dalt , és most végre a Paramore és a Death Cap for Cuties után övék a 3. filmhez készült hivatalos!!!

Imádom Bellamy hangját, a zongorát az elején és a végén, és persze a régi és új jeleneteket a a filmből. Nem árulok el semmit, mindenki nézegesse meg maga lentebb!!!!! És persze véleményeket, kommenteket mindig várok!!


Kicsit más! Sajnos még mindig be vagyok havazva...Nem elég, hogy az Írás, könyv és Sajtótörténet 13 tétele helyett mindig találok valami sokkal érdekesebbet (lásd videó), de az eső is állandóan esik, elmentem Ópusztaszerre kirándulni, és a fejem is mindig fáj ....Na mindegy, nehéz időszakok ezek.

Viszont esténként, szorgalmasan írom-írom az Utazás a boldogságba 7. fejezetét, most ötletem is van, és ígérem érdemes lesz rá várni, már 4 oldal kész, és lesz még pár, gyorsan átolvastatom és talán lehet, hogy hétvégére lesz friss.
Igyekszem, és kérek mindenkit, nagyon szorítson nekem a csütörtöki vizsgámra, mert ez halálközeli élmény lesz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése