2012. október 4., csütörtök

Őszi dekor

Csak úgy, mert most nagyon sok mindent csináltunk, és meg tudom mutatni:
Lehet barkácsolni, ügyeskedni:-)

 Dísztökök minden mennyiségben, fonott kosárkában és persze egy kis frissen szedett gesztenyével. A jobb sarokban egy lopótök, az a családi bányában volt található:-)

Körülbelül három hete esett meg velem, hogy egy virágbolt előtt elhaladva megláttam őt, a tökéletes kis konyhai dísznövényt, így hát jöttem, láttam, megvettem. A boltos szerint nagyon kedves kis ehető édes paprika gyanánt kínálta magát, ám megízlelésekor kiderült, hogy ő inkább a kis csípős fajta, így azóta kevesebbet társalgok vele, viszont boldogan hallgatja ő is a Muse új cd-jét, és azt hiszem, tetszik is neki, igen szépen nől.

 Mivel Szegedet a paprika hazájának tartják, úgy gondoltam, kifogok a kis galádon, és a megpirosodott paprikagyerekekből készítek olyan mama -féle fűzért, amit ő készít otthon a pirospaprikából. Hát ez lett az eredmény.


És hogy ne csak zöldség, itt van egy kis gyümölcstál, a mostani idénygyümölcsökből. Tessék nagyon sokat fogyasztani, egészséges! A kis papír tök dekoráció, nemrég készült a Törteli Szüreti Fesztiválon, amit immár 10 alkalommal sikerült nagyon színvonalasan megszervezni. Akit érdekel, képek a következő bejegyzésben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése