2012. október 4., csütörtök

Szeptember egyenlő új ember.

Mivel megint el vagyok maradva a tervezettől, így igyekszem egy nagy bejegyzésdömpingben pótolni mik történtek, mert sok kiírni, és megmutatni való van a fejemben.

Számomra a szeptember mindig az ősz, és vele együtt a szülinapot hozza el, az első "ember"-es hónap, amikor még nincs tél, de már  nyár sem. Szeretem nézni az esőcseppeket, (de csak szigorúan ablak mögül).

Mivel a családban majd mindenki szeptemberi, így szinte egész hónapban ünnepelünk.
Azt hiszem kijelenthetem, hogy talán ez volt az egyik legjobb szülinapom a rengeteg emlékezetes közül.
Párom egy rózsával, egy meseszép erdeigyümis tortával, és egy meglepetésvendéggel lepett meg. Mivel 12.-e épp keddre esett, így nem voltam a napján otthon a családdal, de párom leszervezte, hogy az egyik legjobb barátnőm eljöjjön hozzánk este és tádám... így lett Juci meglepetés:-) Az nap kaptam még egy tüneményes katicapárt is, akik a fülemen pihennek meg alkalmanként:-)

Jött egy pakk is, Toffiffe-vel  (Éljenek a postagalambok!), de a legjobb, hogy ajándékba a család összeadta nekem a MUSE jegy árát, a másik ajándékom, hogy a párom is velem jön. <3 p="p">
Mindezek mellé, régóta szerettem volna egy fonott, igazi piacos bevásárlós kosarat, és tadam, ezt is sikerült megvásárolni a Ceglédi Kossuth  Toborzón ( Éljen a Balkán Fanataik koncert, amire bementünk, és kicsit sem volt fura egy kosárral hazajönni :-))))

De a sornak még nincs vége. Nővéremtől megkaptam Az Észak és Dél-t (klasszikus, kell a gyűjteménybe, csak egyszer legyen időm elolvasni.) Majd megkaptam a suliba kellő matekkönyvet, (Matematika, nem matematika szakosoknak:-)))) és aminek nagyon nagyon örültem, A hobbit egy régi, Babós kiadását, gyönyörű Tolkien által készített színes rajzokkal (Cicerós kiadás azt hiszem:-))) Mellékesen jegyzem meg, Nővérem él-hal a Rukkoláért:-)
Végül egy igen érdekes, és nagyon szép meglepetés, egy olyan kép rólam, amin még vállalható is vagyok. Készítője Fokti Gábor. Ezek után pláne teljes a vigyor. Köszönöm szépen mindannyiótóknak azt a pár szép napot! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése