2010. január 28., csütörtök

Könyvtár

BME könyvtára

A könyvek azért vannak, hogy megtartsák magukban a tudást, mialatt mi a fejünket valami jobbra használjuk. Az ismeretek számára a könyv biztosabb otthont nyújt. Az én fejemben bármilyen könyvszagú ismeretnek a felezési ideje néhány hét. Így hát az ismereteket biztos megőrzésre a könyveknek, könyvtáraknak hagyom, és inkább horgászni megyek, néha halra, néha új ismeretekre.

Szent-Györgyi Albert



Hát egy pár napja nem frisseltem.... Viszont ennek fontos oka van, ugyanis egész héten a Csongrád megyei Somogyi Károly Megyei Könyvtárban gyakornokoskodom és ez most kitölti a hetem nagy részét.



Imádom a könyvek illatát. Sokan nem szeretik a könyvtárakat, mert nincs benne levegő, túl csöndes, zsúfolt, áporodott, stb. De nem minden könyvtár ilyen, és azoknak a régebbi könyveknek is megvan a történetük, a kalandjaik, hogy maradtaak fenn.... hányan olvasták...



Ma lent voltam a könyvtár kötészeti osztályán (ahol a könyveket is restaurálják és javítják) és még jobban elcsodálkoztam hogy mennyi tudás és ismeret kell egy szakmához.



6 -an dolgoznak a kötészetben és szinte egy egész nyomda feladatát elvégzik. Ezért most szép, régi és érdekes könyvtárakról hoztam képeket. Ezek a kedvenceim.


Heast Kastély könyvtára


OSZK (Országos Széchényi Könyvtár)

Székesegyházi könyvtár

Zirc könyvtára

Jugyu könyvtára:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése