2012. augusztus 23., csütörtök

Best of idézetek Leiner Laura SZent Johanna Gimijéből 4. kötet

Mivel még mindig 4-et kell aludni addig, míg kihozzák a könyvem, ( a 7. rész, Útvesztő címmel), így idézet válogatásba kezdtem a molyon, és kiválogatom a kedvenceimet. Itt egy csokorra való.
Főleg az utolsó 3 kötetből, számomra ezek érdekesebbek, mivel nagyon nagyon  hosszú a sor, egy bejegyzésben egy könyv idézetei .-) :
4. Barátok


– Tényleg megfagytál – nevette el magát halkan [Cortez], aztán… Aztán hirtelen elég meleg lett. 

Na, nem arra gondolok, hogy szélsőségesen megváltozott az időjárás, és minden előjel nélkül trópusi hőség szállt le a partra. A hőmérséklet nem változott. Csak éppen Cortez rákulcsolta az ujjait a kezemre, és leengedte a karját kettőnk közé.
372. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok


– Szeretnél esetleg a szobádban dühöngeni, valami kemény zenét hallgatva? Mert odaadom a Blondie Cd-m.-ajánlotta fel.
265. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok


– Na, engedj – tolt félre Ricsi, és bekopogott.
– Mondd a jelszót!
– Szétütöm a fejed! – közölte, mire azonnal kinyílt az ajtó, és mi azonnal becsörtettünk a terembe.
– Ez volt a jelszó? – csodálkozott Virág, miközben elhaladtunk Andris és Robi mellett.
– Nem – vihogott Andris. – De megijedtünk.
34. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok 


… Kinga pedig a padján ülve egy könyvet bújt.
– Mit olvasol? – kérdeztem. Felmutatta a borítót. A világ leggonoszabb diktátorai. Hű, remélem nem tanulni akar belőle.
409. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok

A sulihoz érkező diákok egyre nagyobb tömegben gyűltek körénk, és röhögve meg mosolyogva figyelték, ahogy Ricsi menőzik a robogó mellett.
– És mennyit eszik? – méregette Zsolti a járművet, mintha csak értene hozzá.
– Mittudom' én – vonta meg a vállát Ricsi.
– Jó, mert egyébként nem érdekel, csak szoktak ilyet kérdezni – tette hozzá Zsolti.
Április 12., 289. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok 


Ha Brazíliába mész, akkor miért portugálul tanulsz? Miért nem brazilul?
427. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok

– Nagyon klassz a szobád – forgolódtam, aztán a krómszínű polchoz léptem, és megnéztem, mik vannak rajta. Mindenféle bábu, felismertem egy Star Wars-figurát, a Predátort meg két tagot a Mátrixból. Mielőtt megkérdezhettem volna, hogy Dave nem túlkoros-e az ilyen játékok gyűjtéséhez, hisztérikusan rám üvöltött, hogy „ne nyúljak Bobba Fetthez”. Hm. Gyermekded lélek.
349. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok


– Virág, olyan sötét vagy, hogy fizikai fájdalmat érzek, amikor hallgatlak– nézett rá Kinga.
– Nyughass, ló – szólt rá Ricsi a fejét rázva. Nem igazán engedi, hogy bántsák Virágot, ez annyira ari…  :-)
317. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok


– Na, ki csini ma?– ölelte át a vállam Dave.
– Nem tudom, ki?– kérdeztem vissza, mire elnevette magát. Ja, hogy rám gondolt? Kedves. Csak sajna az a tapasztalat, hogy a tizenhat éves fiúk egy asztalt is „csininek” látnak. De azért rendes volt.
288. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok


…kitöltöttem néhány tesztet. Csupa okos eredmény. 60%-ban jókedvű vagyok (tényleg, pff), akit szeretek, viszontszeret (hogyne), Justin Bieber lesz a férjem (mivaaan?)…
250. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok 

A színpadra megérkezett Petőfi. Rá tíz másodpercre pedig még egy… Petőfi. Arnolddal kérdőn összenéztünk.
– Jól látom, hogy két…?– kezdtem.
– Igen – bólintott, és nem sokszor van ilyen, de Arnold összecsukta a könyvét és érdeklődve nézte az előadást.
206. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok


Cortez üzenete: Mi a baj?
Reni üzenete: Semmi.
Cortez üzenete: Figy. Játsszuk azt, hogy tízszer megkérdeztem, tízszer azt mondtad, „semmi”, és akkor most mondd el.
266. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok 

– El is neveztem!
– Tényleg? – nevettem el magam.
– Ühüm. Úgy hívják, hogy Jared Leto.
– Mindenképpen előnyös név egy kerámiamedvének – töprengett Arnold.
240. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok


– Ráadásul – tette hozzá – a fotózásra kéne rámenned.
– Hogy érted? – néztem fel rá.
– Most komolyan. Szerinted ki tud egy ezeréves telefonnal ilyen képeket csinálni? Van hozzá tehetséged! – mondta őszintén, én meg totál felháborodottan néztem rá, amiért bántotta a telómat.
– Nem ezeréves! – ráztam a fejem. Cortez bólintott, aztán mélykék szemével végignézett a termen, majd amikor megtalálta, akit keresett, odaszólt.
– Dave! Reni telefonja?
Dave a terem végében vihogni kezdett, aztán a szemét törölgetve közölte, hogy „azon még gombok vannak, ráadásul óriási gombok”.
– Jó, nem a legújabb mobil… – motyogtam.
128-129. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok 

Antai-Kelemen, nagyon laza vagy, de mielőtt szétesnél, igazítsd meg a kabátod és a táskád!
125. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok


– Neked teljesen elment az eszed? – állt meg hirtelen mellettünk. Na, ki más? Kinga.
– Baró, nem? – vigyorgott Ricsi, és úgy forgolódott, hogy a bal szemöldöke látszódjon.
– Egy darab fém van a fejedben! – hüledezett Kinga.
– Kedves, hogy így akarsz boldog szülinapot kívánni – röhögött a képébe Ricsi.
124. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok

– Kedves fiúnak tűnik. Fura, de kedves.
– Mondtam, hogy nem olyan, mint Dorián – közöltem, jelezve, hogy én márpedig megmondtam.
– Igen. És bár kora este van, a sminkje még mindig tart – gúnyolódott anyu, mire felnevettem.
86. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok


– Hogy lehet, hogy mindjárt tizenhat éves vagy, és még nem láttad a Star Warst? És én erről miért nem tudok? – hüledezett. Na jó, most először éreztem, hogy apu szégyenkezik miattam. Wow. :)
– Egy csapat ember, vagy mi – töprengtem –, az űrben. Meg ott van az a kutyaszerű lény… – vontam meg a vállam, jelezve, hogy nem igazán érdekel a téma.
– Ne kutyázd le Chewbaccát!
47. oldal

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok 



őőő, azt hiszem ennyi. Pedig válogattam is. 

2 megjegyzés:

  1. Nahááát,ezer éve olvastam utoljára Szjg idézetet,el se hiszem,hogy újra felevenedik minden. Nagyon jó érzes volt,köszi. Tényleg. Ha még netán lenne kedved válogatni,szivesen olvasom továbbra is.
    Köszönööööm. Ha van kedved,felvehetjük a kapcsolatot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,

      Ne haragudj, hogy most reagálok, ritkán kapok ide kommentet. Nagyon örülök, hogy tetszett, van több kötethez is idézet, nézz szét az Idézetek menüpont alatt. Tervezek majd még posztot, de annyi olvasnivalóm van, hogy mindig csúszok azokkal is .
      És persze, hogy lenne kedvem. Facebookon is megtalálsz az Aranymag olvas oldalon. Oda várlak téged is!
      Köszönöm,
      Gabi

      Törlés