2014. január 10., péntek

Emléküveg csupa boldogságból

Tavaly kezdtem el a dolgot, mivel láttam egy ilyen barkácsolós blogon és ennek az év végén megjött a gyümölcse. 
Lényegében arról van szó, hogy fogunk egy post it jegyzettömböt, és amikor valami pozitív történik velünk, (egy mozi, sütizés, bármi, apró kicsi dolog is lehet, ami nekünk örömet okozott) leírjuk egy kis lapra nap, hónap megjelöléssel és egy befőttes üvegbe dobjuk. Ezt el kell kezdeni január elsején, de nem szabad csak december 31-én visszaolvasni a cetliket újra. 

Nekem megért az egy éves munkám gyümölcse. December 31-én délután végre nekiülhettem, és egyesével kiszedegettem a kis cetlijeimet. Nagyon jól esett átolvasni a pozitív dolgokat, feldobta az estét, és jót nosztalgiáztam rajta.

Voltak hónapok, amikor szinte minden nap került bele valami élmény. Sok mindenre már nem is emlékeztem, mi történt év elején.

Ebben az évben pedig megint elkezdtem. Kiszedtem a tavalyiakat, eltettem őket emlékbe és már sárgulgat, színesedik az üveg alja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése