2011. július 5., kedd

Filmmustra : Disney feldolgozások


Beastly - A szörnyszívű

színes, amerikai filmdráma, 86 perc, 2011
szereplő(k):
Alex Pettyfer (Kyle)
Justin Bradley (diák)
Mary-Kate Olsen (Kendra)
Dakota Johnson (Sloan)
Erik Knudsen (Trey)
Vanessa Hudgens (Lindy)
Peter Krause (Rob)
Lisa Gay Hamilton (Zola)
Neil Patrick Harris (Will)
Julie Dretzin (Rob asszisztense)
(Forrás: Port.hu)

A történet alapja:
Modern kori Szépség és a szörnyeteg mese, New Yorkba átültetve. A nagyon gazdag, nagyon beképzelt, és nagyon öntelt Kyle újat húz egy boszorkánnyal (Kendra), aki már a diákválasztáson megfenyegeti, hogy vigyázzon magára. Miután a srác őt hívja el, hogy így elcsalja és megviccelje a groteszk kinézetű lányt, Kendránál betelik a pohár, és megátkozza a fiút. "Olyan szörnyeteg kívül, amilyen belül." Egy évet kap, hogy találjon valakit, aki a külseje ellenére is megszereti, és kimondja, hogy "Szeretlek" mielőtt letelik az egy év, vagy örökre ilyen marad. Kyle Brooklynba költözik, egy vak nevelőtanár (Will) és egy bevándorló házvezetőnő társaságában, az szintén öntelt apja elrejti a világ elől. Aztán felfigyel egy lányra, akit megment az apja bűntette után, majd az apjától cserébe a lányt kéri magának. A többit már sejteni lehet...

Bár nem szőrös szörnyeteget faragtak belőle, nekem kifejezetten tetszettek a kacskaringós indák, és a sok fa motívum rajta. Jól megszerkesztett, és átültetett darab. Minden apró kis részlet megtalálható az eredeti meséhez kapcsolódva, és a könyv is igen hűen lett adaptálva (Bár mindenféle Spoiler nélkül, én hiányoltam a chatelős részeket, azokat bírtam a könyvben nagyon).

A szereplőkről:

Kyle karaktere szerintem nagyon rendben van, kb. ilyennek képzeltem. A másik kedvenc figurám Will, először nem is ismertem rá Neilre, főleg nem a How I met your Mother után. De üde színfolt, és viccesek a vele való jelenetek, hű marad a csészékhez:-)
Kendra karaktere is érdekes, nagy sokára ismertem csak fel benne az Olsen ikrek Mary-Kate-jét, Főleg fekete szerkóban a választás után.
Viszont aki számomra nagyon nem illet bele, az Vanessa Hudgens mindig mosolygós, bájos karaktere, nekem nagyon High School Musical feelingem lett tőle, és nem is igazán ilyennek képzeltem a szőke hajas leírás alapján. Tőle lett kicsit "amerikaias" a film.

Kedvenc jelenetek:
-Ahogy az üvegházat építi
- A Having a coke with you felolvasása
- Will "vak" dárcozása, és víz öntése pohárba :-D

Összességében egy nagyon jól sikerült darab, szerelmes lányoknak kifejezetten ajánlott, akik a meséket szeretik, azoknak is. Szép feldolgozás, sokszor visszanézős.-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése