2010. október 16., szombat

Szösszenet


Elakadtam.
Anyagot gyűjtök (nem olyat!)az írásaimhoz, és ... elakadtam.
Nem sűrűn vagyok depis, de most csak ülök a gép előtt és röpködnek a gondolataim a fejemben.
Listák. Mit és hogyan kellene tenni. Szervezni, intézkedni, beszerezni dolgokat.
Az életem, mindig állandó listázásból áll, hogy ne felejtsek el semmit (bár ez valahogy ennek ellenére mindig összejön, LÁSD lakáskulcs, vagy telótöltő).
Megfelelni mindenkinek, mert elvárják.
Odaérni időben mindenhova, mert legyünk benne mindenben.

Lehet, csak én vagyok megkeseredett. Vagy koravén. Vagy nem is tudom. Túl sok mindent csináltam már, és belefáradtam. Túl korán, úgy érzem. Vannak pillanatok, mikor olyan könnyű... van, hogy a lélegzet is fáj.
Keresem a szőke herceget fehér lovon, de a lova vagy eltévedt, vagy én rossz helyen keresek.

Sok hülyeség egy este.
Bocsi, de ezt most ki kellett írnom. Néha jól esik. Kimondani. Vagy legépelni. Ahogy tetszik.

Elmegyek. Kialszom. A holnap általában mindig jobb. Azt mondják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése