2010. november 11., csütörtök

Hírek, életjel


Kicsit frissítettem a blogon oldalt.

Van két könyvajánló, mindkettő két fantasztikus magyar író, novemberben a Könyvmolyképzőnél megjelenő könyvére hívja fel a figyelmet!!!!

Szurovecz Kitti a Meglepetés magazin újságírója, és most megjelenő könyve a GYÉMÁNTFIÚ internetes regénynek indult, de hatalmas sikere miatt könyvként is megjelenhet.

Spirit Bliss alias Hujder Adrienn nevét azt hiszem nagyon sokan ismerhetjük blogos fanfic írók körében. Bár az ÁRNYÉKVILÁG még csak az első könyv formátumban megjelenő műve, rengeteg témában ír, regényt, fanficet, novellát, és mostanában cikkeket is egy internetes napilapnak.

Katt a képekre, és olvassatok bele!!!

És egy kicsit magamról is... sajnos most el voltam havazva a sok-sok beadandóval, és most több pályázatra is jelentkeztem. Az egyiket most adtam be, Kitti Gyémánfiújához írtunk novellákat. Az enyémet hamarosan itt a blogon is olvashatjátok.

A másik még készül, majd aktuálisan írok róla, ha esedékes.

És igyekszem a 15 . U. B. fejezettel, már az alapja kész a fejemben, csak időm nem volt begépelni. E mellett sok könyvet is olvastam a beadandók miatt, majd írok könyvajánlókat.-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése