2011. február 11., péntek

Utazás a boldogságba hírek


Nagyon sajnálom, félévkezdési válságban és írásiban is vagyok egy kicsit.
Tele vagyok órákkal hétfőtől szerdáig, a maradék időben élni próbálok egy kicsit, és bár a fele készen van, még nem volt időm befejezni az utolsó fejezetet, e mellett a bétám is lebetegedett, tehát a sors is összefogott ellenünk.

A másik, hogy még sajnos mindig nincs meg az 5 komment, viszont nem akarok egy "végtelen történetet" írni én sem, ezért ha kispulykák potyognak az égből, legkésőbb jövő hét vasárnapig valahogyan mindenképpen felbűvölöm az utolsó fejezetet a blogra. :-d Nagyon sajnálom, és bocsánat azoktól akik nagyon várják, olvasták, és kedvelik, hogy eddig elhúzódott, de jól megírt véget akarok a kis regénykémnek csinálni, és nehéz is kiadni a kezeim közül:-(

DE! ha serkenteni akartok, és feldobni, akkor mindenképpen várom még a komikat, és lehet, hogy olyan turbóhatást értek el, hogy már a hét elején felkerül az UTOLSÓ.
Igyekszem:-D

2 megjegyzés:

  1. Nem baj ha kesik, igy legalabb tobb ideig mondhatjuk "nem befejezett" tortenetnek, bar kivancsi vagyok hogy fog vegzodni, de te tudod, akkor rakod fel amikor idod engedi. Am. meg nagyon jo az uj hatter, meg fejlec.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a megértést, és örülök, hogy tetszik.
    Elég sokat bajlódtunk vele a képméretek meg a kódok miatt:D
    De most nekem is tetszik.-D

    VálaszTörlés