2012. augusztus 31., péntek

Könyvajánló: Leiner Laura: SZJG 7. - Útvesztő


És igen, sajnos befejeztem 4 nap alatt ezt is. (Csak azért négy nap, mert sok intéznivaló volt, és nem értem rá folyamatosan olvasni, pedig lehetett volna egy nap is, de próbáltam húzni. Így is csak 4 nap lett.)

A bői könyvtár szervezésében én is részt vettem a 6 könyvből készült versenyben, és meg kell mondanom, elég nehéz volt a küzdelem, elszenvedtem pár délelőttöt a 12 feladattal, ami aztán tényleg mindenre rákérdezett. Viszont jutalmul nem hiába kaptam egy szép egyedi készítésű könyvjelzőt a kötethez, és egy emléklapot a részvételért:-) Így a szép új kék könyvjelzőmmel olvastam a 7. -et. 


25-én hajnalban telefon csörgésre ébredtem, és csak lassan tudatosult bennem, hogy ez sms hang, nem az ébresztő, így álmélkodva csapkodtam a telefonért, amiből megtudtam 4:45!! -kor, hogy megérkezett a PikPak pontra a csomagom, és átvehetem (így rendeltem meg a könyvet a Gabonál, hogy legyen aláírásom Laurától).
Mivel aznap utaztam haza, így már nem tudtam elmenni a boltba a könyvért, de 26-án vasárnap leutaztam megint, és hétfőn reggel pontban fél7 kor már a boltban voltam és átvettem a könyvet:-)
(Á, nem vagyok elvakult, kicsit sem.)
És íme az aláírás:

Aki nem érti, mi ez a nagy elvakult szeretet Laura könyvei iránt, azt ajánlom olvasson bele, mondjuk a 4.től fölfelé a kötetekbe, de akár az elsőbe is, és megérti, miről beszélek. Persze, szeretem én a vámpírokat, meg a misztikus lényeket is, de ritkán olvas manapság az ember lánya olyan szórakoztató irodalmat ami ennyire mai, vicces, hihető, és még van mondanivalója is. Több ilyet kéne olvasni a mai fiatalságnak, Hátha több Kinga és Reni lenne, mint Edina és Kitti (aki olvasta, tudja miről beszélek:-)

A bejegyzésben spoilerek vannak, aki nem olvasta még a könyvet, később olvassa!

Szóval. A hangulata maradt a régi, a poénok nem mindig a régiek, de a srácok a régiek. Sajnos az egésznek már van egy utóhang feelingje, mivel ez a végzős évük, Renivel ellentétben én nem érzem, hogy olyan hű de felnőttek lennének, vagy azoknak kell lenniük.

5/3 Pályaválasztás: Ezt a részt vártam legjobban a könyvben, hogy ki merre, és persze Reni ezt is túldramatizálta, itt nálam egy kicsit kilógott, hogy Vladár vezette rá erre... Virág No comment, Ricsi, fix, hogy megy vele, Zsákra nagyon büszke voltam, meg összefogásilag a többiekre is. Cortez meg,  várható volt a szembenállás a szüleivel, most így megvan a 8. alaphangja. De legalább már tudja mi akar lenni.

5/5 Egyik pár szakít: én rájuk gondoltam, és ez így is volt helyes. És azért Kinga elszólásánál Reninek már lehetett sejteni, hogy ki miatt:-) Összeillenek. Tényleg. Jah, és Kinga for President.

5/2: Reni szerint a szülők nélküli hétvége: Reni túlreagálta szokás szerint, Cortez rendes volt szokás szerint, szeretem, mikor Reni beég:-) De jó, mert így tényleg tinis, még ennek nincs itt az ideje, és legalább a felvilágosítás is sorra került, mint téma : Kinga, for President!

5/5: Szalagavató: Nagyon tetszett ez a rész, Kriszestől, Stein bácsistól (én is csináltam volna interjút, na ná) fehér ruha próbástól (my girl:-)))) És tényleg nem volt a dal sablonos, én is inkább az egyszerűbb, de kifejezőbbnek vagyok a híve. Ohh, és mi is a Once Upon a decemberre táncoltunk... utána 2 évig nem hallgattam meg. Most is csak a régi emlékek miatt.

5/5: Titkos egyéni feladat: Megszerezték a vonalzót!!!!

5/1: Arnold: úgy látom, Laura végképp kiírta belőle, de nagyon bírtam Reni szókincsét, és monológját. Tisztán, bunyó nélkül.

5/2: Levél a végén: Fogalmam sincs mi ennek a célja (persze, megkavarni a dolgokat), de így is meg van Cortez miatt, és Reni már döntött, szóval nem igazán értem minek kellett bele. Mert el is mehet, csak akkor a többiekkel (Virág) megint nem találkozik, + szülei.... nem látom reálisnak. Na majd februárban kiderül.

5/5: Cortez: Igen, csúcs pasi, de el is várjuk. Úgy tűnik, itt is szerelem első napon, még ha tagadja is, "Reginának".

5/5: Szilveszter: erre sem mondanám, hogy olyan nagyon tökéletes, mert Corteznek nem, de legalább Reninek volt egy igazi, rendes szilveszteri csókja. Szép jelenet:-) Meg a jótékonykodás is. Rénszarvashátsó:-)

Mindenkivel ellentétben én  nem várom a 8. -at. Az lesz az utolsó. Hiába a kiegészítőkönyv.
Jah, és addig még van egy vizsgaidőszak. Utána ez lesz a jutalom:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése