2019. január 18., péntek

Kingdom of Ash - képes exkluzív beszámoló

 Mivel magában már a kötet csodálatos, és van pár szép extrája, úgy gondoltam, erről hoznék egy kis képes beszámolót, hogy más is belepillanthasson:



A kötet védőborítója már maga is keményebb karton és fényes. Ez a metálos hatás is nagyon tetszett. Ennek belsején található a Charlie Bowater által a belső tokra tervezett rajz, kedvenc ötösünkről:
Chaol, Rowan, Aelin, Dorian, Mannon. 

Aztán persze ebben is van térkép Erileáról, de hát mit érne egy fantasy kötete térkép nélkül.

 Végül az én nagy rácsodálkozásom, amit első olvasásra észre sem vettem, csak, miután képeket találtam róla a Pinteresten:  A 800. oldalon van egy crossover a Tüskék és Rózsák szívünk csücskéivel, ahol éppena gyönyörű Rhys, a szép szárnyas tündér a csillagos ég alatt integet és lenyugtatja Aelint. Én ezt első olvasásra álomnak hittem, de teljesen dinka vagyok, hogy azonnal nem kapcsoltam össze a kettőt. Imádom, hogy Sarah írt bele nekünk egy ilyet, szépen összekötve a két sorozatot.

Majd a végén jön még egy exkluzív tartalom. Oldalak Sarah jegyzetfüzetéből, amin látjuk, hogy tervezete meg a 7. kötet cselekményét. Nem csak a kézírását láthatjuk (ami, egyébként nagyon szép), de azt is, mikor mit írt meg, naplózta, hogy halad, hol tart. 


 Aztán jönnek a köszönetnyilvánítások. Hát, ott megint olvadoztam egy sort. Persze, nyilván nagyon megköszönte a férjének, Joshnak, de ugye többnyire ezt minden kötetben megteszi. Ahol viszont megint potyogtak a könnyeim, ahogy a fiának megírta a köszönetet. Tarant akkor várta, amikor befejezte a kéziratot. Így, szinte mondhatni, mind a két bébi együtt született meg. Neki és talán később majd a fiának is maradandó élmény lehet.



 Végül még egy kedves gesztus, ami szerintem nem csak nekünk, a külföldi olvasóinak eshetett jól, hanem az őt kiadó idegen nyelvű kiadóknak is. Ugyanis a köszönetnyilvánításban minden kiadónak külön megköszöni, hogy gondozzák a könyveit, sorozatait. Tehát nekünk is, benne van a kötetben, hogy Magyarország: Konyvmolykepzo. Nyilván az ékezeteket nem sikerült mindenhol kirakni, de akkor is, vette a fáradságot vagy kikereste valahonnan (Goodreads), vagy megkérdezte a kiadóját, de összeszedte, hol jelent meg a sorozata, és beleírt minden országot! Ott tapsikoltam örömömben, hogy mi is benne vagyunk!


És mivel januárban megérkezett a szarvasos kitűzőm is valahára, és a könyvmoly is elküldte a Hajnal tornyát, már teljesnek mondhatom az Üvegtrón sorozatomat, a szép kiadással együtt. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése